torsdag 15. september 2011

Naughty or nice - Policeman

Tube of your choice.
I am using the artwork of Arthur Crowe.
You can get it at PTE.


Scrapkit - by AddictivePleasures.
You can download at dreams-n-digital.
Named "Officer"-PTU
HERE


Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å vrir bilde
Image/Rotate/Free Rotate/Right 20%
Legger Papir
Image/Rotate/Free Rotate/Left 40%
Bilde med svart rute
Image/Rotate/Free Rotate/Right 20%
Police bånd
Skudd kulehull
Police skilt
Legg på fingermerker
Image/Mirror
Arthur tuben
Image/Mirror
Lys blå "Strikk" spenne

(Legger på en tekst som jeg har liggenes)

Tekst
Så skriver jeg navnet med Carpenter Script
Og legger en skygge.


Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

1 kommentar:

  1. Hi Linda - Here are your tag

    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/Policeman-Linda.png

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome