onsdag 21. september 2011

All hallows Eve

Tube of choice I am using
the work of Lorenzo Di Mauro.
You must purchase a license to use this art.
As you can find PTE

Scrapkit - By PinkPrincessScraps.
which you can download HERE
Called "AutumnFriends" - PTU



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med månen
Tre
Glasskule på påle
Trehjul
Pynt med bladløv
Bok
Lorenzo tuben
Kurv
Kost
Mus
Gultlys
Lys stråle
Løvblader på bunnen
Materials/Ditt bilde
Slett bladløv
Airbrush inn bladløv der du ønsker
Flaggermus

(Jeg legger på spindelsvev som jeg har liggenes.
Og noe glitter i toppen)

Tekst
Så skriver jeg tekst og navnet med CelticHand
Og legger en skygge.


Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!
You might also like:

2 kommentarer:

  1. May I Please have one of Your "Halloween Eve"
    tag : )
    name: Alexandra
    and Thank You So Very Much, Eileen

    SvarSlett
  2. Here you go

    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/AllHallowsEve-Alexandra.png

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome