lørdag 13. august 2011

Wanted

I am using the wonderful
art of Chester Ocampo.
You can get it HERE


ARTWORK BY Chester Ocampo


Scrapkit
You can download at Soxsationalscraps.
Named "Wild West" - HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker DBV Mask 90
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Legg på ramme
fyll inn en bakgrunn
Chester tube

Tekst
Så skriver jeg navnet med Scriptina
Og teksten med Saloon



Sett på copyright.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Animasjon
Jeg legger inn en glitter bakgrunn i teksten.
Hvis ikke du har glitter bakgrunner. Klikk på magic wand.
Gå så til Adjust/Add Noise. Velg minium 3 styrke varianter.
Øynene farger jeg øyelokk, på et av bildene.
Jeg har lagt til røyk.
For å få bevegelse i røyken. Gå til Material/Ditt bilde - uten røyk på
Airbrush vekk røyk. kun litt på vert bilde.

Åpne Jasc Animation Shop
Klikk på Animation wizard
Neste/Transpent/neste/YES - velg hastighet-Neste/
Fin dine dilder - Neste/Fullfør
Klikk View
Animation så får du et overblikk.

SAVE AS



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome