tirsdag 16. august 2011

Top is mine

Tube of choice I am using
the work of Lorenzo Di Mauro.
You must purchase a license to use this art.
As you can find PTE

Scrapkit - from Addictive Pleasures
which you can download HERE
Called "Hypnotic Poison"-PTU


Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask148
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge rødt dryss
Sort nett
Ramme i 3 deler
Legger inn en grå bakgrunn
Lorenzo tube
Endre farge
Adjust/Colorize/Hue:255 og Saturation:48
Material/Ditt bilde
Slett siste farge og tube
Flood Fill inn tuben i rutene

(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)

Pynt med ønskede tuber
Image/Mirror
Lorenzo tube
Image/Mirror


Tekst
Så skriver jeg navnet og tekst med
Iron League Bold

Og legger en skygge.




Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


1 kommentar:

  1. Hello, Eileen : )
    I Would Love one of each of Your tags
    "TOP IS MINE"
    name: Alexandra
    & Thank You So Very Much!!

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome