lørdag 20. august 2011

Queen of the turquoise

Tube of your choice.
I am using the artwork of Maxine Gadd.
As you can find PTE

Scrapkit - by Angelica Sellers.
You can download at NKDigitalArt.
Named "Dragonfly"-PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_mask389
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge dekor (Gull og Turlis)
Ramme i sirkel (Turkis)
Bakgrunn - Material/Gradient/Cafe
Ramme i sirkel (Turkis)
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)
Maxine tuben
Ramme i sirkel (Turkis)
Material/Ditt bilde
Slett siste tube
Airbrush inn rammen nedre kant
Image/Mirror og vend bilde på høykant
Blad i brunt med gull glitter
Legg ned bilde igjen
Blader med brunt og turkis
Image/Mirror
Turkis blomst

(Legger på noe glitter som jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg navnet med
CelticHand

Og legger en skygge.

Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome