tirsdag 16. august 2011

Orange Beauty

Tube of choice I am using
the work of Lorenzo Di Mauro.
You must purchase a license to use this art.
As you can find PTE

Scrapkit - By Ali
which you can download HERE
Called "Orange Beauty"


Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker katnkda200988mask02 - PTU
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge bakgrunn
Sort ramme
Lorenzo tube
Legg på diverse pynt

(Jeg avslutter med noen ildfluer jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg navnet med
Beautiful Caps ES Swash Capitals og
Beautiful ES
Og legger en skygge.




Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


1 kommentar:

  1. Eileen, May I Please have "Orange Beauty"
    "Naughty or Nice"
    name: Alexandra
    Thank You So Very Much!!

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome