søndag 21. august 2011

Mail box

I am using the wonderful
art of Dave Nestler.
You can get it at CDO.


Scrapkit - by CGD
which you can download at Scrapping Goodies.
Named "Welcome to the jungle" PTU - HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_Mask038 Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)
Tubene
Jeg begynner med å legge busker
Legg inn dyr
Dave tuben til slutt


(Legger på noe ildfluer som jeg har liggenes)


Tekst Så skriver jeg navnet med Scriptina
Og teksten med Showtime

Farge: #E4E199 og sort ytterkant

Og legger en skygge.
Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome