søndag 21. august 2011

Mail box - Anna

I am using the wonderful
art of Anna Marine.
You can get it at CDO.

Scrapkit - by Melissa
which you can download at Sentimental style.
Named "Shades of Autumn " - HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge blomster i sort
blader
Vri bilde 20%
Ark
Vi tilbake 20%
Dobbel Ramme
Anne tube med bakgrunn
Material/Dittbilde
Slett siste tube
Airbrush inn tube
Image/Mirror
Anne tube med bakgrunn
Material/Dittbilde
Slett siste tube
Airbrush inn tube
Image/Mirror
Ny dobbelramme
Material/Dittbilde
Slett siste tube
Airbrush inn ramme
Autumn skilt
Knapper

(Legger på noe ildfluer som jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg navnet
Og teksten med Iron League Bold

Farge: #FCFAF8

Og legger en skygge.


Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome