mandag 8. august 2011

Howdy girls

Tube of your choice.
I am using the artwork of Arthur Crowe.
You can get it at PTE.


Scrapkit - from Doris
which you can download at Scraps Dimensions.
Named "Cowgirl outlaw" - HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Legg på de ønskede tubene
Jeg begynner med hesten
Srtå
Gress
Gjerde
Hønsenetting
Kaktus
Hjul
Sadel
Høyballer
Blomster
Arthur tube
Sadel med hatt

(Ildfluer som jeg har liggenes)

Tekst
Så skriver jeg navnet med P22 Corinthia
Og teksten med Saloon
Og legger en skygge.



Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


1 kommentar:

  1. Hi Linda here are your tag

    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/Howdygirls-Linda-1.png

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome