søndag 28. august 2011

Autumn

I am using the wonderful
art of Anna Marine.
You can get it at CDO.

Scrapkit - by Cari Lopez.
You can download at Studiocarilopez.
Named "Autumn Flair 2"-PTU
HERE


Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge Papir med gråkant
Brun ramme 20 %
Anna tube med bakgrunn
Brun ramme 20 %
Material/Ditt bilde
Slett ramme og Anna tube
Airbrush inn bakgrunn
Anna tube uten bakgrunn
Blomster dekor

(Legger på blader og Skilt jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg navnet med Iron League Bold

Og legger en skygge.


Sett på copyright og lisens nummer.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome