torsdag 7. juli 2011

Summer time

I am using the wonderful
art of Dean Yeagle.
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.


Scrapkit - by Krissy
You can download at Krissys Scraps.
Named "hawaiian-luau"
HERE








Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Legg de ønskede tubene på bilde
Jeg begynner med 2 blomster bak
Legger inn 2 sirkler med Preset Shape Tool
Legger i en knapp i hver isrkel
Legger på en bukett gule blomster
Legger på 2 blomster
Legger noen kuler rundt
Dean tuben
Image/Mirror



Tekst
Så skriver jeg teksten og navnet mitt med Tabun
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome