torsdag 28. juli 2011

Past time roses


Women's Photoshop template - Romantic evening gown
Grab it HERE


Scrapkit - by Bellisae Designs.
You can download at digital-crea.
Named "Past time roses" PTU
HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask363
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med Rosa pudder
Perler
Image/Rotate 90
Blonde
Image/Flip
Blonde
Image/Flip
Image/Rotate 90 tilbake
Ramme
Materials/Patteren/Bread
Legges inn som bakgrunn i rammen
Tekst
Materials/Ditt bilde
Slett tekst tubene evt bakgrunn
Airbrush
Rammen
Materials/Ditt bilde
Slett sidte tube
Airbrush
Blader
Image/Flip
Roser
Image/Morror
Rosa bånd
Image/Mirror/Flip
Woman tuben

(Så legger jeg på noen ildfluer jeg har liggenes)

Tekst
Grunnfarge #F7EDDA
Ytterstrek 1% Fargekode #1E100C
Beautiful Caps ES Swash Capitals og Beautiful ES
Og legger en skygge.




SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome