torsdag 14. juli 2011

Need for speed

Tube of choice I am using the work of Jose Cano
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE.



Scrapkit - By Addictive Pleasures
You can download at dreams-n-digital.
Named"GetSet" - PTU
HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask 151
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Legg på de ønskede tubene.
Jeg begynner med paljetter Blå og Rosa
Lager en sirkel og X antall firkanter
Skilt
Skruer
Image/Mirror
Bil
Jose Tube


Tekst
Så skriver jeg navnet med
Artisan
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

Animation

Lag 4 bilder i Animation shop
Jeg endret fargen i Adjust/Hue..


SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome