fredag 15. juli 2011

Fairys

Tube of choice i used Selina Fenech.
You must purchase a license to use this art.
As you can find CDO
Scrapkit - by Angelica Sellers.
You can download at NKDigitalArt.
Named "Fairys Refuge"-PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.KoblingGå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Vix_Mask431
Save as - PNG(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med grønn krans 45%
Dekor 59 og 53%
Lykt med lys 75%
Små lyskuler 100%
Bånd loddrett 60%
Blomster 60%
Selina Tube 100%

(Jeg avslutter med noen ldfluer som jeg har liggenes)

TekstSå skriver jeg navnet med
Beautiful Caps ES Swash Capitals og Beautiful ES
Og legger en skygge.


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


3 kommentarer:

  1. May I have both tags please?
    Name: Bianca
    P/U: Bianca B.
    Thank you :)

    SvarSlett
  2. Hi Bianca - here are your tags

    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/Fairys-Bianca.png
    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/Beautifullife-Bianca.png

    SvarSlett
  3. Thank you so much Eileen :) Love the tags

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome