fredag 22. juli 2011

Fairy dust

Tube of your choice.
I am using the artwork of Susan Justice
As you can find at UpYourArt.

Scrapkit - by Angelica Sellers.
You can download at NKDigitalArt.
I have used 2 scrapkit
Named "Dragonfly" and " Angel Dust" -PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge ramme 48%
Susan tuben med bakgrunns motiv
Materials/Ditt bilde
Slett siste tube
Airbrush inn tuben
Legger ny ramme 48%
Pynt med blomster, blader etc

(Så avslutter jeg med noe glitter jeg har liggenes)

TekstSå skriver jeg navnet mitt
og tekst med CelticHand
Materials/Gradient/Blue neon
Ytterstreken er 1%
Farge #002633
Og legger en skygge.


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome