onsdag 20. juli 2011

Eleganza

Tube of your choice.
I am using the artwork of Anna Liwanag
As you can find at PTE.

Scrapkit - by Angelica Sellers.
You can download at NKDigitalArt.
Named "Eleganza"-PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker DBV Mask 09
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med klokke
Dobbel ramme
Image/flip
Materials/Gradient/Raindrop
Image/flip
Legger ny rammer
Anna Tuben
Blader
Roser
Diverse pynt

(Så avslutter jeg med noe glitter jeg har liggenes)

Tekst
Så skriver jeg navnet med
Beautiful Caps ES Swash Capitals og
Beautiful ES
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

1 kommentar:

  1. May I have one please?
    Name: Bianca
    P/U: Bianca B.
    Thank you :)

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome