torsdag 21. juli 2011

Beautiful Horse

Tube of your choice.
I am using the artwork of Anne Stokes.
HERE

Artwork by Anne Stokes

Scrapkit - by Cari Lopez.
You can download at Studiocarilopez.
Named "Victorian Black and Gold"-PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Tubene er store så liten størrelse er bra
Image/Rotate/Free Rotate 20% Right
Gull Papir
Sorte bånd
Image/Rotate/Free Rotate 20% Left
Kutt til bilde. Så du får ca samme størrelse
Ramme
Anna tuben
Pynt med blomster etc


(Så avslutter jeg med noe glitter jeg har liggenes)

Tekst
Så skriver jeg navnet med
Beautiful Caps ES Swash Capitals og
Beautiful ES
Og legger en skygge.



Sett på copyright.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome