fredag 15. juli 2011

Beautiful 1

Tube of choice i used Keith Garvey.
You must purchase a license to use this art.
As you can find PTE

Scrapkit - by Angelica Sellers.
You can download at NKDigitalArt.
Named "Fairys Refuge"-PTU
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker BabesDesignz_Mask6
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med lys - små kuler
Hjerte i hvist
Lykt med lys
Material/Ditt bilde
Slett siste tube
Airbrush inn lykt
Hengeplanter
Blomst
Image/Mirror
Keith Tube
Image/Mirror
Blomst
Gull dotter
lys - små kuler

Legg på de ønskede tubene.

(Jeg avslutter med glitter som jeg har liggenes)

Tekst
Så skriver jeg navnet med
Beautiful Caps ES Swash Capitals og
Beautiful ES
Og legger en skygge.


Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome