søndag 5. juni 2011

You Rock 1

Tube of choice i used Keith Garvey.
You need a licence to use this art,
you can purchase one HERE.

Supplies needed find you HERE





Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask374
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Jeg legger rammen
Lager en sirkel og fyller rammen.
Jeg bruker Gray accent. Som du finner på Material/ Gradient
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)
Legg så på de lilla brikkene
oppe og nede ved å snu bilde
Setter på strass hjerte
Blomst
Sko
hodeskalle


Tekst
Så skriver jeg Teksten med Shift
Og navnet mitt
med Scriptina
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome