lørdag 18. juni 2011

Signaturcard summer 2011

Tube of choice I am using
the work of Anna Ignatieva.
As you can find HERE

Artwork by Anna Ignatieva


Scrapkit - my own.
Named "St.Hans"
HERE







Størrelse 650x200 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Jeg har valgt
#949C9E
Og bruker Airbrush Tool med #666E6A i toppen.
Save as - PNG


Tubene
Photobucket

For å dele bølgene opp i 10 bilder.
Bruk Jasc Animation Shop
File/Open
Copy det første bilde av de 10
Og Paste i Jasc Paint Shop Pro.
Og legg inn som tube.

Jeg begynner begynner med første bølge i toppen 110%
Image/Mirror
Jeg legger skjær i bakgrunnen
Henter fram Planke uten tekst.
Image/Rotate 40%
Legger denne inn som ny tube
Så skriver jeg navnet mitt med 42 Emancipated
Og legger en skygge.
Prestekrage
Rosa blomster
Anna tuben
Legger på ytterkant rundt bilde
(Image/Add Borders)
Sett på copyright .
Og bilde ditt er ferdig :D

For å bruke bølgnes bevegelse.
Kopierer du de andre bildene av bølgen.
Og legger over det første bilde.
Men SAVE AS for hvert bilde du lager
Det skal bli 10 stk tilsammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome