fredag 3. juni 2011

Just Breathe

Tube of choice I am using
the work of Sonia Roji.
You must purchase a license to use this art.
You may do so HERE


Scrapkit - by Melissa.
You can download at Melissa Zcreationz.
Named "Breezy"
HERE


Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker BabesDesignz_Mask3
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Jeg begynner med å lage en firkant.
Legg så de ønskede tubene på bilde.




Tekst
Så skriver jeg navnet mitt medBusso Bold
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome