søndag 5. juni 2011

I smell the treasure

I am using the wonderful
art of Steffano Mazott.
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.


Scrapkit - by Jill.
You can download at Nuthouse Scraps.
Named "Treasure Isle" - PTU
HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Jeg begynner med murstein
Legger så palmeblad
Blomsterkvist
Tønne
Kasse
Ildfakkel
Lampe
Anker
Steffano tube


Tekst
Teksten er med Impact
Fargekoder:
Hovedfarge - #FFFFFF
Ytterstreken - #600C12
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina
Red-Orange-Yellow
Ytterstreken - #600C12
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome