mandag 20. juni 2011

Happy Independence day

Tube of choice I am using the work of
Elias Chatzoudis
You can get it at PTE

Scrapkit
You can download at Seachell.
Named "Presidents day" - HERE






Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg legger på noen raketter
Snu bilde
Lager en firkant. Bakgrunn finner du på Materials
Elias tube
Legger noen ekstra stjerner på


Tekst
Så skriver jeg teksten med Impact
Og navnet mitt
med P22 Corinthia
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!




1 kommentar:

  1. Eileen thanks for the visit and the award! take my award and link too!:) Love your tuts!!:)
    xoxo, Joana Neves


    http://joana-neves.blogspot.com

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome