søndag 5. juni 2011

Family

Tube of choice I am using
the work of Hoang Le.
You can find this tube HERE

Artwork by Hoang Le

Scrapkit - you can download at Sentimentalstyle.
Named "Family " - HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Image/Rotate/Free rotate/ Right 20,00
Jeg begynner med filmbilde
Legger inn en bakgrunn i filmbilde
Legger på sirkel teks
Papirlapp med Family
Image/Rotate/Free rotate/ Left 20,00
Jeg legger Hoang tuben
Blomster
Navnskilt
Flere blomster
Teksten legger jeg i 2 farger
(Jeg legger til slutt litt glitter som jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med English 111 Presto BT
Og legger en skygge.

Sett på copyright.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome