søndag 26. juni 2011

Daily activities 10

These I have copied for free
in my groups.
And have no Copyrights.


Scrapkit - by Jill.
You can download at Createdby Jill.
Named "Sweet latte" - HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge en paljetter
Så lager jeg en sirkel
Legg så sting
Lager firkanter 5 stk
Legge inn tekst opp/nede
Legger på to bottens
Bruker den ene sløyfen. Og legger over.
Blomsterkvist
Jente tuben
(Jeg legger på noe glitter som jeg har liggenes)


Tekst
Så skriver jeg teksten med Busso Bold
Og navnet mitt
med Showtime
Og legger en skygge.

Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome