søndag 26. juni 2011

The boy Does Nothing

Tube of choice i used Tony Tzanoukakis.
You need a licence to use this art,
you can purchase one HERE.

Supplies needed HERE





Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å legge en sirkel
Legg så rammen
Blomst og bånd
Tony tuben
Flere blomster, knapper, bånd og vaskebøtte


Tekst
Så skriver jeg teksten med Impact
Materials/Gardient/Foreground-background
Ytterstrek 1% Landscape Sunset
Og navnet mitt
med Scriptina
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome