tirsdag 21. juni 2011

Bedtime stories

Tube of choice I am using the
work of Joel Adams
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.


Scrapkit - by Pink Princess Scrap.
Named "LalaLand"
Sorry but can not find again the owner of this Scrspkit




Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker BabesDesignz_Mask3
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg begynner med å lage en firkant



Tekst
Så skriver jeg teksten med Impact
Og navnet mitt
med P22 Corinthia

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome