søndag 5. juni 2011

Beauty of the sea1

Tube of choice I am using
the work of Maxine Gadd.
You must purchase a license to use this art.
You may do so HERE

Scrapkit -by Irene Alexeeva.
You can download at 5star digital scrapbooking.
Named "Nereides"- HERE





Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE
Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Jeg begunner med garn 38%
Image/Flip/Mirror
Ramme 30%
Image/Flip/Mirror
Paljetter 25%
Maxine tube 110%
Image/
Mirror/Rotate Clocwise 90
Dekor linje 25%
Image/Mirror/Rotate Counter-clocwise90
Dekor linje 17%
Havgaffel 23%
Rosa skjell 15%
Stein med tekst 18%
Hvitt bånd 25%
Knapper
Div skjell
Sjøperler
Image/Flip
Blått bånd 20%
Image/Flip

(Legg på glitter/Bobler eller bølger hvis du har)


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome