søndag 12. juni 2011

BCA 1

Tube of choice I am using the work of
Elias Chatzoudis
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE

Supplies needed - You find some HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE



Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Jeg har kun brukt farger og bakgrunn som ligger ferdig i prog.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker BabesDesignz_Mask16
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Legg de ønskede tubene på ditt bilde.
Jeg begynner med ramme
Legger inn en bakgrunn/Material/Gradient/Fading background
Små Blomster
Rutete blomst
Rosa blomst
Tråd

Tekst
Så skriver jeg tekst med Impact
Mønster i BCA:
Bruk Magic ward i bokstavene
Gå så på Effects/Texture effects/Blinds
Velg farge. Jeg bruker #400040
Width:9 Og Opacity:40

Og navnet mitt
med P22 Corinthia
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome