torsdag 2. juni 2011

Attitude babe

Im using the work of Keith Garvey
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE



Scrapkit - from Tamie Sheffield
which you can download at
Addictive pleasures craps HERE
Called "Gangsters Babe"

Sorry writes only in Norwegian. Translation here




Da begynner vi :)


Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask374
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Jeg begynner med filmbilde
Materials/Nederste rute/Gradient/Fading bakground
Legg inn som bakgrunn i filmbilde

Legg så de ønskede tubene på bilde.


Tekst
Så skriver jeg tekst og navnet mitt
med
Scroll Normal eller Feena Casual
Full størrelse
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome