tirsdag 31. mai 2011

Wild

Tube of choice I am using the work of
Jody Bergsma

Homepage


Scrapkit - by Dianna.
You can download at Digicats.
Named "Wild Horses"
HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Vix_Mask431
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene
Jeg legger først en smal stripe/Rektangel.
Så legger jeg en sirkel/Ellipse.
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)
Image/Flip
Så legger jeg Pentagon
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)
Image/Flip
Legg så de ønskede tubene på bilde.
Jeg legger havre stå 70%
Jody tuben 139%
Poter 80%


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med English 111 Presto BT
Og legger en skygge.



Sett på copyright.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!




Flere tags med samme scrapkit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome