tirsdag 31. mai 2011

Wild Horses

Tube of choice I am using the work of
Jody Bergsma

Homepage


Scrapkit - by Seachell.
You can download at Seachellscrapz.
Named "Wild wild west" PTU
HERE





Sorry
writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker BabesDesignz_Mask16
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Legg så de ønskede tubene på bilde.
(Jeg legger noen mørke skyer i bunnen av hestebeina.
Som jeg har liggenes)




Tekst
Så skriver jeg tekst og navnet mitt med CelticHand
Full størrelse
Materials/nederste rute/Gradient/Metal Steel
Ytterkant 1% - #000000
Preset Shape Tool/ Klikk vekk nedeste rute på Materials
Lag en sirkel med 0,00 ytterstrek strek.
Klikk på Text Tool
Klikk tilbake fargen på Materials
Nå må du treffe streken på sirkelen.
Når du freffer får du fram en A)
Og legger en skygge.



Sett på copyright.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome