mandag 2. mai 2011

Welcome to the group

I am using the wonderful
art of Dean Yeagle.
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.



Tag Sale Cluster by Ellen


Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker DBV Mask 72.
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med rammen 21%
Så velger jeg en ønsket farge i bakgrunnen i rammen.
Jeg velger Fading backgroung. På Material/Gradient.
Klikker på Preset Shape tool.
Velger firkant. Når du har fått en passende firkant inn.
Tar du tak så du i sentrum Der pilene blir synlig.
Så du får en liten vridning.
Klikk så på Selections. Select None.
Nå plasserer jeg Dean tuben 97%
Og så rammen igjen i 21 %
Gå inn på Materiel. Øverste rute. Pattern. Finn ditt bilde.
Klikk vekk siste tube, som her er rammen.
Bruk nå Airbrush tool. Og rediger inn resterende ramme.
Save.

Tekst
Her jeg valgt ElHombre som første text.
(Welcome to your group) 50%
Men 1% utterkant.
Fargene er #DFF54D og #34381B
Legger en ønsket sygge. Den finner du på effects
3D efffects/ Drop Shadow

Så skriver jeg navnet mitt. Stor størrelse.
Her velger jeg Scriptina front.
Legger en ønsket sygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome