søndag 1. mai 2011

Green Beauty 1

Tube of choice I am using the
work of Jennifer Janesko
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.


Feathered Nest Cluster

Masken
Ok - Da begynner vi.
Størrelse 700+700 gjennomsiktig.
Gå på Materiel/ gradient. Her har jeg valgt Metallic gold 01.
Gå til layers. Velg ønsket maske.
Jeg velger Becky-Mask038.
Lagre som - PNG.

Tubene
Da er turen til tubene.
Jeg begynner med blomster tuben.
Den har jeg valgt størrelse 29.
Så velger jeg Jennifer i størrelse 125.
men snur nå bilde.
Snur tilbake å legger blomster rammen på.
Gå nå til Materiel / Plattern, og finn ditt bilde.
Slett blomser ramen og jennifer tuben.
Så tar du å klikker på Airbrush Tool.
Og farger inn Jennifer.

Teksten
Her velger jeg Scriptina front.
Så går jeg på Materiels/Gradient.
Farge MINT.
Så går jeg på effects.
3D Effects / Drop shadow.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome