tirsdag 3. mai 2011

To be a star

Tube of choice I am using the
work of Jennifer Janesko
you can purchase one CDO.

Scrapkit - can download at Scrappy Bit Of Fun.
Named "A Little Goes A Long Way " - HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker WSL_Mask366.
Save as - PNG

Tubene
Første tube jeg begynner med er 110%
Så legger jeg blomster på 85%
Dobbelramme 100%

Så går jeg på Preset Shape Tool.
Velger firkant.
Så går jeg på Material/Plattern.
Og velger å brekke av med den gule.
Lag firkantene i passe størrelser.
Og vri dem til så de passer.
Så går jeg tilbake på tubene.
Bruker den samme på nytt.
Og legger den over den gamle.
Så tilbake til Materials/Plattern
Finn ditt bilde. Og ta vekk siste tube.
Gå til Airbrush tool.
Og farg inn der det mangler.

Jennifer tubene
Øverste tuben er 70%
Gå til Airbrush. Så til Materiels/plattern
finn bilde ditt. Og slett siste tube.
Fargleg inn.
Den nederste tuben er 65%
Så gjentar du samme prosess om igjen.
Hvis du har klart å holde deg innenfor rammen
trenger du ikke å legge på en ny ramme.
Bamse 40%
Jeg brekker det av med noen stjerner jeg har liggenes.

Star teksten 90%

Så skriver jeg navnet mitt med Ed-Script
Gå på Material/Gradient/Grey accent
Med 1% hvit ytterkant
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome