søndag 8. mai 2011

Star Spangle Glory

Tube of choice I am using the work of Jose Cano
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE.
Scrapkit - download at Cupcake Sprinkles by caitlin.
Named "Star Spangle Glory" - HERE


Sorry writes only in Norwegian. Translation here


I dag vil jeg lage 3 stk av samme scrapkit
Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG



1 bilde - Tubene
Jeg begynner rammen 91%
Leg en farge i senter.
Jose tuben 130%
Rødblomst 53%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Gult rep 70%
Bruk Airbrush tool
og fargleg bort den gule repet
Stjerne 40%
Knapper 45%
Button 34%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Blå strek 73%
Bruk Airbrush tool
-------------------------------------------




2 bilde - Tubene
Jeg begynner rammen 75%
Leg en farge i senter.
Gul blomst 60%
Jose tube 120%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Slett siste tube. Bruk Airbrush tool
Og farg inn resterende.
Blårødblomst 47%
Rødt rep 70%
Button 35%
Brun stjerne 45%
Hvit stjerne 40%
Blå trå 47%
Bokstavrekke 50%
Blå trå 47%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Slett siste tube. Bruk Airbrush tool
------------------------------------------




3 bilde - Tubene
Jeg begynner rammen 70%
Leg en farge i senter.
Patriot tekst 40%
Jose tube 140%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Slett siste tube. Bruk Airbrush tool
Og farg inn resterende.
Rød bord 100% Image/Rotate 90
Rød bord 90% Image/Rotate 90 tilbake
Button 40%


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Ed-Script
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome