fredag 13. mai 2011

Sporty

Tube of choice
I am using the work of Ismael Rac
you can find his tubes here.

(NO LISCENCE IS REQUIRED)

AND

I am using the work of Elias Chatzoudis
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE

Scrapkit - by Tamie
which you can download at Addictivepleasures.
Named "Germany 2010 " - HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here




Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG

Tubene
Materials- Og velg dine farger til rute og sirkel.
Gul og rød ramme 96%
Jeg fyller rutene med en farge jeg har på Meterials/Gradient
Image/Mirror
Ismael tuben 250%
Image/Mirror
Gul og rød ramme 96%
Materials/Plattern/Øverste rute
Slett siste rute
Airbrush og tegn inn det som mangler.
Perler 55%
Stjerner
Lager et rutetelagg. Jeg finner rutene på Materials/Plattern.
Ismael tuben 84%





2 bilde Elias
Tubene

Materials- Og velg dine farger til rute.
Sirkel ramme 100%
Legg inn en farge i sirkelen
Image/Mirror
Elias tube
Adjust/Hue and Saturation/Colorize
Materials/Plattern/Øverste rute finn ditt bilde
Slett Colorize og siste tube
Farg inn Elias med Airbrush
Image/Mirror
Image/Rotate/Counter Clockwise90
Sløyfe 140%
Image/Rotate/Clockwise90
Diamantbånd 100%
Bottens 55%
Elias tube
Materials/Plattern/Øverste rute finn ditt bilde
Rakketter
Farg inn Elias med Airbrush


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina og Ed-Script
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome