mandag 9. mai 2011

Splendor

Tube of your choice.
I am using the artwork of Elias Chatzoudis.
You must purchase a license to use this art.
As you can find PTE

Scrapkit - by Danyale
which you can download at Mye de leon.
Named "Splendor" - HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG


Tubene
Jeg begynner med den gulgrønneflekken 20%
Grå lapp 25%
Nå vrir jeg bilde 20%
(Gå på Image/Rotate/Free Rotate 20 Left)
Ramme 21%
Hekle lapp 30%
Navnlapp 40%
Nå vrir du tilbake 20%
(Gå på Image/Rotate/Free Rotate 20 Right)
Gå så til Crop Tool og beskjære bilde ditt
Elias tube 127%
Rødt bånd 22%
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Image/Flip
Gult bånd 35%
Image/Flip/ Rotate Clockwise 90
Bladkvist 26%
Bruk Airbrush tool
og fargleg bort litt av det gule båndet på navnlapp.
Gulrød blomst 19%
Gul blomst 21%
Speilvend bilde (Image/Mirror)
Gull tråd 34%
Snu bilde tilbake
Fin bilde ditt på Material/Øverste rute
Rød blomst 19%
Sommerful 14%
Grønn knapp 13%

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Ed-Script
Og legger en skygge.
Bruk Airbrush tool. Og fjern overfødig tekst.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome