søndag 15. mai 2011

Smokegirl

Tube of choice i used Vinegar.
You need a licence to use this art,
you can purchase one HERE.

Sorry writes only in Norwegian. Translation HERE




This scrapkit I've used





Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Jeg har valgt en dyp lilla og spettete sølv
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker
Vix_Mask174 og Vix_Mask365
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med å legge inn Vix_Mask174 som en tube.
Og legger denne først.
Derretter legger du de andre tubene etter ønske.


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med
LMS Bloody Brujah
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome