mandag 2. mai 2011

Mystery

Tube of choice I am using the work of
Elias Chatzoudis and David Saavedra
you can purchase one PTE


cluster frame created by Gwen


Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x600 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Farge #5B4F3B
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker DBV Mask 72.
Save as - PNG

Tubene
Rammen er 114% størrelse.
Gå til Preset Shaps Tool
Gå til Material. Her velger du ønsket farge eller mønster.
Jeg har valgt en hvit med blå kant rundt.
Lag en firkant i senter av rammetuben.
Så går jeg tilbake til rammetuben. Klikker over den gamle.
Går så på Materiel. Finn bilde ditt i Plattern.
Slett siste tube. Og gå til Airbrush. Og farg inn det du mangler.
Elias tuben har jeg i 79% størrelse.

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina
Grunnfargen finner du på Material/Gradient
Metal Cobber. Ytterstreken er 2% i farge #FFDE9D
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome