tirsdag 31. mai 2011

Mafia Babe

Tube of choice
I am using the work of David Saavedra
you can purchase one PTE


Scrapkit - a freebie kit from Tamie Sheffield
which you can download at
Addictive pleasures craps HERE
Called "Mafia Babe"




Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Her legger jeg også bymotivet i bakgrunnen,
før jeg gjør den til mask.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker zuzzanna_mask46
Save as - PNG
(Nå lukker jeg bilde. Og henter det fram igjen)


Tubene

Legg så de ønskede tubene på bilde.




Tekst
Så skriver jeg tekst og navnet mitt med Carpenter Script
Full størrelse
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome