søndag 8. mai 2011

Love bears all things

To create this tag, you need a tube of
Zlata_M.
As you can find HERE.


Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker AR315_Masks_049

(Tubene jeg bruker har jeg lastet ned
fra min PSP gruppe for daglig oppgave)

Rammen er 120%
Zlata_M tuben er 56%
Blomstene er 100%
Brun sløyfe 95%
Vannkanne 85%
Prestekrage 40% og 34%
Hjertelenke 60%

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med 42 Emancipated
Grunnfargen finner du på Material/Gradient
Metal brass. Ytterstreken er 1% i farge #000000
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

3 kommentarer:

  1. May I have one please?
    Name: Bianca
    Thank you! :)

    SvarSlett
  2. Hi Bianca - Here are your tag
    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/LoveBearsallthings-Bianca.png

    SvarSlett
  3. Saved ~ Thank you so much Eileen! :)
    ~Bianca

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome