søndag 8. mai 2011

Keith Cowgirls

Tube of choice I am using the work of Keith Garvey
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE

Scrapkit - from Doris
which you can download at Scraps Dimensions.
Named "Cowgirl outlaw" - HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here


I dag vil jeg lage 4 stk av samme scrapkit
Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG




1Bilde - Tubene
Jeg begynner med treplankene 51%
Plante 100%
Plante2 55%
Kaktus 55%
Speilvend bilde
Sadel 50%
Vend tilbake
Gress X2 70%
Keith tube 130%



2Bilde
Keith tube 110%
Gress X2 70%
Stjerner 75%
--------------------------------------------




3Bilde - Tubene
Kaktus 100%
Plante 85%
2 Plante 50%
Ramme 70%
Leg en farge i senter av rammen.
Keith tube 100%
Gress 100%
Hjul 40%
Bånd 80%
Støvler 30%
Blomst 20%
---------------------------------





4Bilde - Tubene
Keith tube 98%
Gress 100%
Hjul 40%
Tekst 54%
Høyball 74%
Rifle 35%

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Ed-Script
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome