mandag 16. mai 2011

Jai Ho

I am using the wonderful
art of Renee Biertempfel.
You can get it at CDO.


Scrapkit - by Jessica.
You can download at Gothicinspirations.
Named "Jai Ho- GI"-PTU
HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Vix_Mask278
Save as - PNG

Tubene
Så legger du de ønskede tubene på bildet.
Jeg legger på noen stjerner og bobler som jeg har liggenes.


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med
fontdinerdotcom-sparkly
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome