tirsdag 3. mai 2011

Headphones on

Tube of choice I am using the work of Keith Garvey
I purchased his work at MPT,
but now you can get it at PTE


Scrapkit - download at Addictive Pleasures.
Named "Guitar star " - HERE
Templates - download at Creative by nature1
Named "Misfits" - HERE


Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Jeg har valgt Gray accent på Gradient.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Mask 129

Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med Templates 110%
Keith tuben 120%
Glittersøl 43%
Gitar 100%
Notene 85%


Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Tom Violence
Grunnfargen finner du på Material/Gradient
Metal brass. Ytterstreken er 1% i farge #000000
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome