søndag 1. mai 2011

Green Beauty

Tube of choice I am using the
work of Jennifer Janesko
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.




Feathered Nest Cluster by Ellen

ok - La oss begynne.
Størrelse 700+700 gjennomsiktig.
Her velger jeg en farge som jeg har på mitt PSP8.
Fargekode #F8CD7C
Nå går du til Layers, finner ønsket maske.
Jeg bruker Becky_mask038.
Nå Lagre som PNG.

Nå er vi kommet til første tube.
Jeg har valgt Jennifer i størrelse 125.
Blomster rammen størrelse 23.
I glassruten har jeg valgt å legge inn en klokke.
Når klokken er lagt inn. Legger jeg blomser rammen
oppå. Så går jeg på Material / Plattern. Og finner mitt
bilde. Sleeter siste tube på bilde. Og klikker på AirbrushTool.
Og farglegger glassruten over klokken.
Så velger jeg Ed-Script front. Stor størrelse.
Gå til Materials/Gradient. Velg farge.
Jeg har valgt ut Duotone green.
Med fargen #252825 i størrelse 1 som omrisskant.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome