lørdag 28. mai 2011

Good Morning

I am using the wonderful
art of Pinuptoons.
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.


Scrapkit - by Jill.
You can download at Createdby Jill.
Named "Sweet latte" - HERE




Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk

Jeg bruker Becky_Mask038
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med å legge 2 firkanter,
med de bakgrunn som følger med.
Legg de ønskede tubene på bilde.
Jeg begynner med sy-sting 138%
Så legger jeg på paljetter
Grønne blader
Image/Rotate 10% Right
Hvit ramme 45%
Legger i bakgrunn
Pinuptoons tube 135%
Materials/Pattern/Ditt bilde
Slett sidte tube
Airbrush inn tuben i rammen
Image/Rotate 10% Left
Crop Tool/ Klipp bort det overfødige.
Så du får samme bildestørrelse igjen.
Blomster 65%
Image/Rotate 10% Left
Hvit ramme 45%
Legger i bakgrunn
Pinuptoons tube 135%
Materials/Pattern/Ditt bilde
Slett sidte tube
Airbrush inn tuben i rammen
Image/Rotate 10% Right
Sløyfe 75%
Tekst knapp 75%
Materials/Pattern/Ditt bilde
Snor 85%
Airbrush på tekst knappen.
Så snorern går igjennom.
Sommerful 35%
Blomst 36%

Tekst
Så skriver jeg teksen med Amazon
Og navnet mitt med Bosnia Bold
Meterials/Color/#F6F2EE
Ytterkant 2% /Color #452218
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome