onsdag 18. mai 2011

Good Morning

Tube of choice I am using the work of
Maryline Cazenave
You can get it at CDO.


Scrapkit - You can download at
Scraps dimensions.
Named "Mothers day memories" -HERE



Sorry writes only in Norwegian. Translation here

Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Jeg har valgt Cafe fra min Gradient meny
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker MC_Mask4
Save as - PNG


Tubene
Legg de ønskede tubene på bilde.

Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med Scriptina
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

3 kommentarer:

  1. May I have one please?
    Name: Bianca
    Thank you! :)

    SvarSlett
  2. Here you go Bianca
    http://i633.photobucket.com/albums/uu54/Eileens-psp/D-d/2friends/GoodMorning-Bianca.png

    SvarSlett
  3. Thank you so much!!^^
    ~Bianca

    SvarSlett

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome