mandag 16. mai 2011

Do i make you hot?

Tube of choice I am using the work of Barbara Jensen
I buy my tube here


Scrapkit - by Wanda Brown.
You can download at Bluedream designs.
Named "Emerald Beauty"
HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here





Da begynner vi :)

Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker DBV Mask 72.
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med å lage en sirkel.
Lag en stjerne, med en liten vridning.
Barbara tuben 119%
Lag så en liten firkant, med en liten vridning.
Image/Mirror
(Vis rutene du har laget skifter plass, bruker jeg å save.
Og Exit bilde.Hente det opp på nytt)

Barbara tuben 155%
Materials/øverste rute/Plattern/Ditt bilde
Slett siste tube.
Airbrush inn tuben i ruten.
Freehand Selection. Maker innerstreken i ruten.
Effects/Texture Effects/Blinds
Sort farge
Width:13
Opacity: 57
Selections/Select None
Image/Mirror
Legg evt ønskede tuber på bildet.
Lag små stjerner. Med enliten vridning.
Jeg har valgt en spraglette grå.



Tekst
Så skriver jeg navnet mitt med
Armor Piercing og Scriptina
Og legger en skygge.



Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome