søndag 1. mai 2011

Checking in

Tube of choice I am using the work of Michael Landefeld
I purchased his work at CILM,
but now you can get it at CDO.




Farmer's Almanac Cluster by Ellen

Scrapkit - can download at Scraps dimensions.
Named "At the farm" - HERE

Sorry writes only in Norwegian. Translation here


Da begynner vi :)
Maske
Størrelse 700x700 /gjennomsiktig
Gå til Material og velg deg en bakgrunn.
Gå til Layers/Load save mask/from disk
Jeg bruker Becky_mask038.
Save as - PNG

Tubene
Jeg begynner med det store treet 55%
Så fjøset i 60 %
Grønne gresset 2 stk i 40%
Blå blomster 40%
Røde blomster 30%
Bøtte 40%
Tønne 50%
Høygaffel 70%
Cluster av Ellen 23%
Michael tube 100%

Tekst
Gå på Preset Shape Tool. Sirkel.


Klikk ut nederste rute i Material.
ingen ytterstrek. Så den må stå i 0,00
Og lag en sirkel på bilde.
Gå så til A
Klikk så tilbake fargen på Miterial.
Jeg har brukt Becker-Medium.
Størrelse 60%. Med 2% ytterkant.
Fin sirkelens kant, får du opp en - A)
Denne må du treffe ellers så går det ikke.
Gå til effects/3D effects/ Drop shadow

Så skriver jeg navnet mitt med Ed-Script
Og legger en skygge.

Sett på copyright og ditt lisensnr.
Og bilde ditt er ferdig :D

SAVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome Welcome